FAQ

REZERVARE ONLINE BMW MOTORRAD

Găsiți toate întrebările frecvente despre rezervarea online BMW Motorrad, cum ar fi: Cum funcționează rezervarea online? Cum va fi rezervată motocicleta exclusiv pentru tine?

FAQ

Vă rugăm să contactați dealer-ul respectiv pentru mai multe detalii privind prețul vehiculului dvs. de interes.

Rezervarea cu taxă este o cerere de rezervare cu intenția de a cumpăra vehiculul de la reprezentanță. Taxa de rezervare este necesară pentru rezervarea vehiculului până la încheierea contractului.
Taxa de rezervare este necesară pentru blocarea mașinii în perioada până în ziua încheierii contractului. În acest timp, nimeni altcineva nu poate rezerva acea mașină pe platformă. Odată încheiat contractul, vehiculul va fi scos de pe platformă și nu va mai fi disponibil pentru vânzare.
În cazul în care contractul dvs. este închis, taxa de rezervare va fi creditată pentru plata finală și/sau contractul de leasing. Dacă contractul nu este încheiat, taxa va fi rambursată în contul dumneavoastră bancar.

Întrebați acum este o solicitare de contact fără caracter obligatoriu. Dacă aveți întrebări despre un anumit vehicul, puteți utiliza butonul întrebați acum pentru a trimite o întrebare direct dealer-ului respectiv. Dealerul dumneavoastră vă va procesa cererea și vă va reveni cât mai curând posibil.

Da, veţi primi exact motocicleta din poză.

Când selectați un vehicul, faceți clic pe steaua pentru a adăuga motocicleta la Favorite. Conectați-vă la MyBMW pentru a căuta vehicule salvate.

Ne poţi contacta prin BMW Customer Service Center
Toate informaţiile pot fi găsite aici:  LINK

Pentru informații despre politica noastră de confidențialitate, te rugăm să arunci o privire la BMW Motorrad Data Privacy sau BMW Motorrad Legal Disclaimer.

Rezervare şi plată

  1. Autentificarea sau înregistrarea la MyBMW
    După ce ai ales un model și ai făcut clic pe „Rezervă cu taxă”, autentifică-te sau înregistrează-te la MyBMW
  2. Date personale
    Completează datele tale private sau adresa comercială și acceptarea comunicării de marketing
  3. Motocicleta ta
    Ultima verificare a tuturor detaliilor motocicletei, adresa de facturare și acceptarea termenilor și condițiilor
  4. Plata
    Completează detaliile tale de plată și fă clic pe „Rezervă cu taxă”

Da. Odata autentificat, vei avea acces la rezervări, vehicule favorite şi date personale.

Pentru a accesa o rezervare făcută anterior, urmați acești pași:

  • Conectați-vă la portalul MyBMW făcând clic pe Conectare în partea stângă sus a paginii
  • După autentificare, veți găsi rezervarea făcută anterior în secțiunea „Rezervari” </ li>

Puteți să vă modificați datele personale din profilul MyBMW din secțiunea „modificați datele profilului”.

Pentru informaţii referitoare la facturi, vă rugăm să contactaţi dealerul

Da, poţi anula rezervarea, iar taxa de rezervare va fi returnată.

Da, poţi urmări statusul în profilul MyBMW la rubrica “Rezervări”.

Da. Odată rezervată, poţi stabili testarea motocicletei la dealer.

La dealerul autorizat BMW

Da, dacă doriți să rezervați un vehicul, trebuie să plătiți o taxă de rezervare. Valoarea taxei de rezervare este stabilită de dealer și poate varia în funcție de vehicul. Dacă rezervați un vehicul, această taxă vă va fi creditată ca depozit. În cazul în care contractul nu se concretizează, acest depozit vă va fi rambursat.

Suma taxei de rezervare este stabilită de dealer și poate varia în funcție de vehicul. Dacă rezervați un vehicul, această taxă vă va fi creditată ca depozit. Dacă contractul nu se concretizează, veți primi depozitul înapoi.

Rezervarea online poate fi făcută cu un card de credit. 

  • Nu aveți suficient credit în contul dvs.
  • Contul dvs. este închis.
  • Cardul dvs. de credit a expirat.
  • Contul dvs. are plăţi restante.
  • Contul dvs. a fost semnalat pentru fraudă.
     

Nu. Rezervarea în avans nu este o condiție pentru achiziționarea vehiculului, dar va „bloca” vehiculul până la încheierea contractului de vânzare a vehiculului. În cazul în care vă răzgândiți cu privire la vehicul, vă rugăm să contactați dealer-ul pentru a anula imediat rezervarea. Odată ce dealer-ul a făcut anularea, banii vi se vor rambursa.

Da. Vă rugăm să contactați dealer-ul pentru a anula imediat rezervarea. Odată ce dealer-ul a făcut anularea, banii vi se vor rambursa și veți putea alege o nouă motocicletă. Pentru mai multe detalii despre un schimb de vehicule, vă rugăm să luați legătura cu dealer-ul.

Da. În pasul „Date cu caracter personal” al procesului de plată, puteți specifica dacă sunteți persoană fizică sau juridică.

În cazul unei anulări, suma va fi creditată prin metoda de plată inițială pe care ați folosit-o. Veți primi o confirmare a anulării imediat ce aceasta a fost procesată.

  • Aveți dreptul de a anula acest contract în orice moment, fără a furniza niciun motiv. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, vă rugăm să ne informați printr-o declarație clară cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract. Puteți fie să completați sample withdrawal form sau o altă declarație clară și să o trimiteți distribuitorului/vânzătorului respectiv prin poștă sau e-mail. Numele, adresa și (dacă este disponibilă) adresa de e-mail ale dealer-ului vă vor fi trimise în momentul efectuării rezervării. După ce dealer-ul primește declarația, dealer-ul vă va trimite imediat un e-mail de confirmare a anulării.
  • Pentru a respecta termenul limită de anulare, este suficient să trimiteți notificarea privind exercitarea dreptului de anulare înainte de perioada de expirare.
  • Urmărire
  • De îndată ce dealerul a primit notificarea cu privire la anulare, acesta vă va rambursa imediat întreaga sumă. Pentru această rambursare, dealer-ul va folosi același mijloc de plată pe care l-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care altceva a fost convenit în mod expres cu dvs. În niciun caz nu vi se va percepe nicio taxă pentru această rambursare.